Inlägg: 1346989
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
.....så måste man ge Foppa lite cred för sitt brinnade hockeyhjärta. Han gör det inte för pengarna iallafall;
För att få lite mer TIK-anknytning i detta inlägg måste jag bara säga att jag såg Gary spela i ett helt nybyggt Globen för många, många, många år sedan. (Tror fan att det var första konserten i Globen).
Precis där scenen stod, har därefter en och annan TIK-are tvärnitat med läckra issprut.
Redigerad kommentar