.....så måste man ge Foppa lite cred för sitt brinnade hockeyhjärta. Han gör det inte för pengarna iallafall;
Inlägg: 1346996
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
såklart han inte gör det för pengarna, 2.5 mille för ca 30 matcher som är kvar, 80 000 per match.
Ett alternativ hade ju varit att hjälpa " Heart of Hockey" att klara nytt kontrakt i ES.
såklart han inte gör det för pengarna, 2.5 mille för ca 30 matcher som är kvar, 80 000 per match.
Ett alternativ hade ju varit att hjälpa " Heart of Hockey" att klara nytt kontrakt i ES.
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Som jag ser det är det endast ett fel på Foppa... Att han älskar Modo...