Inlägg: 1347645
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Sorry! Lite ivrigt skall erkännas. Både Timrå och gnagarna har ju haft lite bättre känsla för feeling i att vinna "rätt" matcher.
lincoln"
Men ni är väl så horny på att få rätt så ni kastar er över "kommentera"-knappen innan ni läst inlägget efter......