Blizzard: Sorry! Lite ivrigt skall erkännas. Både Timrå och gnagarna har ju haft lite bättre känsla för feeling i att vinna "rätt" matcher.
Inlägg: 1347656
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jahapp.. då ska vi se hur Sebbe sköter landslagsuppdraget :)
For king and country!
For king and country!