+ 4
Inlägg: 1347977
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Enkelt, Ahdrian: Köp mindre finnar!
För mycket pengar i "saft/bulle"-turneringar för att SWEhockey ska avstå.
Nog tycker jag det behövs turneringar, om än inte alltid så publik-friande.
Däremot ska inte VM spelas samma år som OS, det känns ganska B.
För mycket pengar i "saft/bulle"-turneringar för att SWEhockey ska avstå.
Nog tycker jag det behövs turneringar, om än inte alltid så publik-friande.
Däremot ska inte VM spelas samma år som OS, det känns ganska B.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Om det hade varit en svensk frölundait som blivit skadad i Tre Kronor? Hade det låtit likadant då?
Ja ä int bitter, sa VF:s Adhd-man.
Ja ä int bitter, sa VF:s Adhd-man.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Klart han är både pressad och frustrerad och jag kan förstå honom, dessa turneringar blir mindre och mindre populär ute i stugorna och att skicka sina högt betalda stjärnor dit och dom drar på sig en allvarlig skada, jag hade också blivit upprörd, och Frölunda behöver verkligen Mika, för det ser riktigt tungt ut för Frölunda just nu.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: varför lät han honom åka och spela saft- och bulleturnering då? Frölunda hade kunnat tvinga kvar honom, vilket de inte gjorde. Patetiskt att skylla på finnarna. Shit happens!
+ 3
"-För stora värden står på spel för att vi ska låta våra spelare laja runt och spela helt oviktiga saft och bullerturneringar"
Låter som en extremt pressad klubbdirektör. Även om jag förstår honom till viss del.