+ 3
Inlägg: 1348008
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag håller med Adhrian till punkt och pricka! Saft- och bulleturneringar är precis vad det är. Jag är överlycklig över att vi endast har Sebbe med som riskerar att bli skadad i turneringen. Det kommer dessutom bli en tuff match mot Finland på söndag och dagen efter (!!!!!11!) möte vi Linköping. Sebbe kommer alltså att spela tre matcher på tre dagar.
När elitserien går in i ett sånt pass viktigt skede så måste spelarna vara pigga.
Sen vill jag förtydliga mig lite. Jag håller med Frölunda/Adhrian i sak. Men jag tycker inte synd om dom. Som Timråit är det omöjligt att känna sympati med Frölunda. Ner i kvalserien med er!
När elitserien går in i ett sånt pass viktigt skede så måste spelarna vara pigga.
Sen vill jag förtydliga mig lite. Jag håller med Frölunda/Adhrian i sak. Men jag tycker inte synd om dom. Som Timråit är det omöjligt att känna sympati med Frölunda. Ner i kvalserien med er!
+ 8
Gör som du sa, VM vartannat år mellan OS. Skrota allt med landslaget där i mellan. Få ett VM uppehåll från alla ligor så ländernas bästa spelare får vara med så det faktiskt blir lite mätning i det hela.