+ 8
Inlägg: 1348020
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Men samtidigt är det ju en medveten risk Adhrian tar med så namnstarka finnar i laget. Landslaget går före allt för förbunden
+ 1
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Så vi ska lägga ner landslaget då? Hur tycker du annars att spelarna ska få träning tillsammans?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
The Palm: Vad är det egentligen som är "saft och bulle"? Jag förstår inte det i diskussionen. Är hockeyn dålig eller? Vad är det som är fel?
+ 3
När elitserien går in i ett sånt pass viktigt skede så måste spelarna vara pigga.
Sen vill jag förtydliga mig lite. Jag håller med Frölunda/Adhrian i sak. Men jag tycker inte synd om dom. Som Timråit är det omöjligt att känna sympati med Frölunda. Ner i kvalserien med er!