+ 3
Inlägg: 1348070
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
pettsson:
Det handlar inte bara om färgerna. AIK och Skellefteå har även snygga klubbemblem. Detta kan ingen ta ifrån dem oavsett sympatier i övrigt. Jag älskar lejon men LHC:s är inte särskilt vackert. Man har inte heller något emot indianer i allmänhet men FHC gör knappast det bästa av detta. Brynäs har också hyfsade matchställ och ett skapligt klubbemblem. Vad har Timrå?
Det handlar inte bara om färgerna. AIK och Skellefteå har även snygga klubbemblem. Detta kan ingen ta ifrån dem oavsett sympatier i övrigt. Jag älskar lejon men LHC:s är inte särskilt vackert. Man har inte heller något emot indianer i allmänhet men FHC gör knappast det bästa av detta. Brynäs har också hyfsade matchställ och ett skapligt klubbemblem. Vad har Timrå?
+ 3
Frölundas gröna tröjor förra året var väldigt bra, Likaså FBKs. Men i år är det inte många jag gillar.
Sen beror det på hur mycket nostalgi man räknar med i vad som är snyggt, men ju mer tradition som bevaras desto bättre. De som vinner på den fronten är Skellefteå och Brynäs, även om det sistnämnda var bra rysliga i år..