1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348079

Sv: Apropå nånting...
pettsson:

Det handlar inte bara om färgerna. AIK och Skellefteå har även snygga klubbemblem. Detta kan ingen ta ifrån dem oavsett sympatier i övrigt. Jag älskar lejon men LHC:s är inte särskilt vackert. Man har inte heller något emot indianer i allmänhet men FHC gör knappast det bästa av detta. Brynäs har också hyfsade matchställ och ett skapligt klubbemblem. Vad har Timrå?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Timrå har sitt "TIMRÅ" och det röda och vita. Vi har också Tallarna men de är det ingen i klubben som vågat ta i med tång på femton år verkar det som. Det är viktigare att locka tolvåringar att köpa souvenirer tydligen.

Så vi har, bara vi vågar stå för det.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Vi har Rockwell extra bold. Lite coolt att något så simpelt som textfont blivit ett varumärke :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.