Timrå Icon: Jag menar varje ord oxå. Tror att det väldigt många rödvita hjärtan som känner en viss sorg idag. Alla som älskar hockey.
Såg att Uno skrev ett fint inlägg i Modoboken oxå i natt.
Vi är inte så enögda o dogmatiska vi Timråiter. Vi kan se det vackra i andra stora spelare.
En som kan bli så stor är faktiskt Anton Lander. Jag har en stark känsla at han kan bli nästa stora världstjärna i svensk hockey. Riktigt Riktigt stor.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer