1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348784

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: Jag menar varje ord oxå. Tror att det väldigt många rödvita hjärtan som känner en viss sorg idag. Alla som älskar hockey.

Såg att Uno skrev ett fint inlägg i Modoboken oxå i natt.

Vi är inte så enögda o dogmatiska vi Timråiter. Vi kan se det vackra i andra stora spelare.

En som kan bli så stor är faktiskt Anton Lander.
Jag har en stark känsla at han kan bli nästa stora världstjärna i svensk hockey. Riktigt Riktigt stor.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo: Ja visst är det så. En med sånt brinnande hockeyhjärta som Peter Forsberg bara måste man älska! Annars har man inte förstått sporten.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer