Paddan: Syftningsfel.....blev så till mig att jag sladdade på tangentbordet haha!
Inlägg: 1349348
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
Timrå Icon:
Jag tycker uttrycket att "panga på" Fanny var rätt graverande också om frugan nu är inne och läser :-)
Jag tycker uttrycket att "panga på" Fanny var rätt graverande också om frugan nu är inne och läser :-)