Inlägg: 1349364
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2011-02-17
bisterfinnen: Jo men det kan ju hon hjälpa till med :-).
Ja av detta lärde man sig att inte göra inlägg efter fyra öl...
Ja av detta lärde man sig att inte göra inlägg efter fyra öl...
Redigerad kommentar
Jag tycker uttrycket att "panga på" Fanny var rätt graverande också om frugan nu är inne och läser :-)