Varför måste vi möta AIK i slutspurten för, varför måste vi möte BIF och SSK, fan de går ju bra nu :/
och som T T säger på lördakväll ligger väl vart enda lag och nosar oss i kvinnurumpan! Så genomklappning mot lule (som var nära idag) då är vi där nere igen, det går fort med dessa 3poängare, aaaarh!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
och som T T säger på lördakväll ligger väl vart enda lag och nosar oss i kvinnurumpan! Så genomklappning mot lule (som var nära idag) då är vi där nere igen, det går fort med dessa 3poängare, aaaarh!!!