hur låter det i MoDoboken ikväll tro ;-)
Inlägg: 1349724
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo:" hur låter det i MoDoboken ikväll tro ;-)" Uppgivet men ganska samlat!
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Dom pratar om finnar för ovanlighetens skull, inga norrmän så långt scrollen räcker faktiskt =)
+ 1