Timrå Icon: haha never, men bravo verkar givmild ikväll ;)
Inlägg: 1353037
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jo men är det samma egen-lagrade ost han brukar bjuda MoDo-klacken på så tror jag inte jag har något vin som passar till den faktiskt ;-)