Blizzard: Jo men är det samma egen-lagrade ost han brukar bjuda MoDo-klacken på så tror jag inte jag har något vin som passar till den faktiskt ;-)
Inlägg: 1353040
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: inget vin som hjälper mot den osten, man behöver aceton och flygbränsle om man ska äta hans ost ;)