Olle: Halonen och Granath är medelbra backar i Elitserien. Inte mer.
Inlägg: 1353493
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
RocknRolf2: Ja jag sa ju det. Dom är elitseriemässiga. Vi har inga fler backar som är det, förutom Erixon då naturligtvis.