RocknRolf2: Ja jag sa ju det. Dom är elitseriemässiga. Vi har inga fler backar som är det, förutom Erixon då naturligtvis.
Inlägg: 1353496
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Hur lägger man upp egna forum inlägg... utan att klicka på kommentera?!
SATANS period två......
SATANS period två......
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Vi är så fruktansvärt värdelösa att klockorna stannar... sega jävla, både i tanken och på rören... sopor!
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
17-11 i skott, 23-15 i tekn inget insläppt i BP - 1 mål i PP.
Lik förbannat ligger vi under!!1
Lik förbannat ligger vi under!!1