Olle: Åkerlund är kass också.. Jokela borde skickas till Sibirien
Inlägg: 1353516
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Kattgubben: Ja men han har spelat en halv match på vadå? 2-3 månader? Det är klart att han släpper in dom där varenda jävla dag i veckan då. Iskallt perra! Jävligt otacksamt att ställa Åkerlund i målet idag.