Kattgubben: Ja men han har spelat en halv match på vadå? 2-3 månader? Det är klart att han släpper in dom där varenda jävla dag i veckan då. Iskallt perra! Jävligt otacksamt att ställa Åkerlund i målet idag.
Inlägg: 1353528
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Det måste finnas en anledning som vi inte känner till. Jag tror fortfarande på mänskligheten.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: Blir en jävla konkurrens i sponsorer mellan Sundsvall Hockey och Timrå när båda spelar i Allsvenskan. Undrar hur det slutar. :)
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Olle: ja det är fullständigt uselt.. men vad är de apologeterna säger ? "Man ska ställa den som är hetast" Jo, pyttsan... ät gräs!