fighter: Det är faktiskt helt otroligt hur dåliga vi är!! Tänk att förlora alla matcher en hel jävla säsong mot AIK. Vi är inte värda att gå till slutspel.
Inlägg: 1353544
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
pingvin: Själv är jag överlycklig om vi klarar oss i kvalserien. Tror det blir tufft. De främsta lagen i allsvenskan kan säkert spela på Timrås nivå under en rad av matcher. Det kan visa sig räcka långt det.