Olle: 3 omgångar kvar 2hemma=2 förluster och en säker kvalserieplats.
Inlägg: 1353538
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
fighter: Det är faktiskt helt otroligt hur dåliga vi är!! Tänk att förlora alla matcher en hel jävla säsong mot AIK. Vi är inte värda att gå till slutspel.