Inlägg: 1353739
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
MB:
Han hade inte släppt ettan i varje fall.
Sedan är det nog troligt att han varit mer alert på tvåan också och trean, tar vi en gissningstävling på, vem var inne och hamnade på rygg på motståndaren?
Han hade inte släppt ettan i varje fall.
Sedan är det nog troligt att han varit mer alert på tvåan också och trean, tar vi en gissningstävling på, vem var inne och hamnade på rygg på motståndaren?
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
MB: PW's ingripande på Lars Jonssons skott var undermåligt och en rejäl tabbe. Däremot skulle han ju naturligtvis ha spelat idag.
+ 1
Jag har (nästan) kunnat sätta mitt bidrag (lön) på att han hade vunnit denna match åt oss idag, även det att vi mäktade med hela ett mål bara idag.