1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1353739

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
mikenomad: Helt riktigt, jag såg PW nästan hela förra säsongen och han KOM ALLTID tillbaka efter plattmatch, men mot BIF gjorde han ju ingen sån direkt, det var ju i princip som tre straffar i bandy som han släppte mot BIF pga ickebackspelet, och det straffas han för inför denna match.

Jag har (nästan) kunnat sätta mitt bidrag (lön) på att han hade vunnit denna match åt oss idag, även det att vi mäktade med hela ett mål bara idag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
MB:
Han hade inte släppt ettan i varje fall.

Sedan är det nog troligt att han varit mer alert på tvåan också och trean, tar vi en gissningstävling på, vem var inne och hamnade på rygg på motståndaren?

Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
MB: PW's ingripande på Lars Jonssons skott var undermåligt och en rejäl tabbe. Däremot skulle han ju naturligtvis ha spelat idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.