Inlägg: 1353752
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Vi åker ur och det kanske är lika bra, att få bygga upp allt från början igen?
AIK vinner som vanligt på att spelarna har ett större hjärta för sin klubb.
AIK vinner som vanligt på att spelarna har ett större hjärta för sin klubb.
+ 2
Sv: Timrå IK - AIK 2011-02-26
Dunc:
FH-avdammad:
Vart är ni ni som tycker att Linkan är bra?
Eller tycker ni inte att Linkan är så bra längre?
FH-avdammad:
Vart är ni ni som tycker att Linkan är bra?
Eller tycker ni inte att Linkan är så bra längre?
Redigerad kommentar
+ 1
Han hade inte släppt ettan i varje fall.
Sedan är det nog troligt att han varit mer alert på tvåan också och trean, tar vi en gissningstävling på, vem var inne och hamnade på rygg på motståndaren?