Skön bentackling Beech hade kommit undan med där om inte Pikkarainen gör onödig eftersläng och på något konstigt sätt får med sig bentacklaren för roughing. Bedrövligt domarjävel som inte ens tänkte ta för kneeing i första läget.
Inlägg: 1354904
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
känns som att jag frågar detta i varje match. men är det någon fler än jag som har mycket störningar på csports idag?