känns som att jag frågar detta i varje match. men är det någon fler än jag som har mycket störningar på csports idag?
Inlägg: 1354907
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Helt jävla bedrövlig utvisning på Jokela och sen att Rönnmarksjäveln tar 10:a för missconduct på den, det visar ju bara att frugan hans vänsterprasslar.
Och där tappade Rönnmark officiellt matchen genom en fantasikompensation på Thörnberg som för en gångs skull är helt oskyldig. Bedrövlig domarinsats.
Och där tappade Rönnmark officiellt matchen genom en fantasikompensation på Thörnberg som för en gångs skull är helt oskyldig. Bedrövlig domarinsats.
Redigerad kommentar
+ 1