Bragd-Birger: Äh Jokela har ju börjat bra i den här matchen och dessutom gör han inte ett jävla skit för att förtjäna den där 2:an.
Inlägg: 1354924
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Olle: för helvete kola elände...tror ni inte att fanskaper lägger en dragare när han har en halvtimme att ladda. Vafan är det för fel på karln?????