Olle: Eller så har Rönnmark slängt in en hundring på Timrå...
Inlägg: 1354919
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Bragd-Birger: Äh Jokela har ju börjat bra i den här matchen och dessutom gör han inte ett jävla skit för att förtjäna den där 2:an.
Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Thörnberg däremot ska såklart inte ha misconduct när han slår klubban i sargen och skriker jävla fitta åt domaren.