Inlägg: 1356051
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Har inte haft en sådan här oro eller upphetsning sedan 7:e avgörande i Övik.
Exakt samma orolighet känner man just nu.
Exakt samma orolighet känner man just nu.
Vinn för fasiken Timrå VINN.
Ingemansland, då är jag supernöjd med tanke på hur säsongen utvecklat sig.
Kämpa Timrå!!