Inlägg: 1356053
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
RTS: Nja....oron idag innehåller betydligt mer svärta än den gången. Känns som att aningen mer står på spel ikväll och på lördag jmft med ett avancemang i ett slutspel.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Idag är det enormt viktigt att börja matchen med noggrant spel kring båda blålinjerna.
Våga hålla uppe spelet, våga ligga på deras avlastande forward i offensiva zonen, samt snabba förstapass i uppspelen.
Våga hålla uppe spelet, våga ligga på deras avlastande forward i offensiva zonen, samt snabba förstapass i uppspelen.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
RTS: Ha ha detsamma skrev jag tidigare. Du får en Roxette :)
Exakt samma orolighet känner man just nu.