1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356962

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Och hur länge skulle det hålla om Timrå bestämde sig för att 'bygga för topp 2' och därmed satsa lika mycket som HV och FBK? Klarar vi oss fram till jul innan kronkalle snor isaggregatet och isson?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Satsar SAIK lika mycket? Dom får väl se till att bygga smart, utan att värva 3 oprövade lirare som ska lyfta hela laget som kommer igång i omgång 50. Bredare trupp hade varit bra om man säger så, men som sagt så högt de bara går man får inte vara nöjd med 8:e 7:e platsen då kommer vi rasa ännu en gång.

Som jag sa förut så var vår enda chans "att förlora oss till slutspel" Fattar du vad jag menade med det nu, eller blundar du fortfarande för det och istället jätte jobb dom gjorde när vi tog oss upp på 8:e platsen, detta förstod alla med en IQ över 50.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.