1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614782 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1358131

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Dragan 2k: Jo jag känner igen mig i misären men samtidigt är ju vårt problem lite mer komplicerat (som jag ser det). Ni har pengarna och fullsatta läktare, vi är beroende av dom där extrapengarna som tillkommer iom en kvartsfinal.

Ni har några miljoner fler "räddningsplankor" om man säger så. Nu har jag iofs inte någon större insyn i frölundas ekonomi, det kanske skall påpekas.

Vi behöver en gyllene säsong för att öht ta oss till nästa utvecklingssteg, ni har förmodligen råd med 3-4 såna här säsonger till innan ni sitter i skiten på det sättet vi gör.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.