Inlägg: 1358642
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: skulle nog bli rätt virrigt med bara nytt . för stor omorganisation skapar osäkerhet och de är lätt att rejäla misstag görs ,
Men det verkar ju vara jävligt svårt att få lämna en plats i den här föreningen så länge man sitter på kontrakt. Om man inte heter Corso då förstås.
Fick jag bestämma skulle jag helst av allt se nytt på ordförandeposten, ny sportchef, nu klubbdirektör, nya tränare, ny fystränare och även någon ny på marknadssidan.