1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1358642

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag håller med dig. Skulle själv tycka att det är märkligt om man låter Stefan få fortsätta lagbygget. Nu har han redan börjat av det jag förstår, men låt det stanna där. In med nytt.
Men det verkar ju vara jävligt svårt att få lämna en plats i den här föreningen så länge man sitter på kontrakt. Om man inte heter Corso då förstås.

Fick jag bestämma skulle jag helst av allt se nytt på ordförandeposten, ny sportchef, nu klubbdirektör, nya tränare, ny fystränare och även någon ny på marknadssidan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: ....och en hel del nya spelare.... ;-)

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: gå med fort som fan!

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: skulle nog bli rätt virrigt med bara nytt . för stor omorganisation skapar osäkerhet och de är lätt att rejäla misstag görs ,

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.