ÖstrandsNisse: skulle nog bli rätt virrigt med bara nytt . för stor omorganisation skapar osäkerhet och de är lätt att rejäla misstag görs ,
Inlägg: 1358648
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Typ som att vi går back i tre år till trots slutspel och semi? Eller att vi drar på oss alldeles för många skador? Eller kanske att vi tvingas låna och panikvärva målvakter mitt under säsongen?
I'll take my chances...
I'll take my chances...