Inlägg: 1358652
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: haha . jo jag tänkte just på de - ja de skulle va kul med nytt och fräscht . utvecklingen går som bekant framåt förhoppningsvis
Sv: Apropå nånting...
Olle: Bör man starta en tränarkarusell ala modo eller ska Perra få fortsätta? Om han inte väljer att lämna själv dvs.
I'll take my chances...