+ 2
Inlägg: 1360067
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Laine är visserligen Laine, men han är en sån som jag skulle älska att ha i mitt lag och jag är nog inte ensam:
hockeysverige.se/article/11496587/vill-varva-teemu-laine
Inga diskussioner förs med Björn som är sugen på utlandet. Bra så. Det som däremot känns sådär är att man heller inte verkar särskilt intresserade av att behålla Axelsson:
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2838866-utlandsintresse-for-svensson
hockeysverige.se/article/11496587/vill-varva-teemu-laine
Inga diskussioner förs med Björn som är sugen på utlandet. Bra så. Det som däremot känns sådär är att man heller inte verkar särskilt intresserade av att behålla Axelsson:
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2838866-utlandsintresse-for-svensson
+ 1
"Vad ville du få svar på?
– Det handlade om organisatoriska frågor.
• Du har uppenbarligen fått bra svar?
– Ja, det har jag fått, men det är något som vi får återkomma till."
Intressant.