Inga diskussioner förs med Björn som är sugen på utlandet. Bra så. Det som däremot känns sådär är att man heller inte verkar särskilt intresserade av att behålla Axelsson:
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
hockeysverige.se/article/11496587/vill-varva-teemu-laine
Inga diskussioner förs med Björn som är sugen på utlandet. Bra så. Det som däremot känns sådär är att man heller inte verkar särskilt intresserade av att behålla Axelsson:
dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.2838866-utlandsintresse-for-svensson