Timrå Icon: Det gjorde ju inte Granath heller iofs ;)
Inlägg: 1363339
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Kattgubben: Nä men Moe var ju hypernervös över så fort han var på isen minns jag
Sv: Silly Season 11/12
Skulle inte Niklas Lasu vara nåt för oss? Han har ju utgående kontrakt med Vf
Redigerad kommentar