Bragd-Birger: Åh som ett tillägg till mitt senaste inlägg. Du har fortfarande snöat in på att vi skall ha 26st 19-åringar i Timrå IK. Hur fan kan du vara så naiv? Det trodde jag verkligen inte om dig Birger?
Vi måste väl för i h-e ha en ryggrad av rutin att luta oss emot. Det är där Hedström och Prestberg kommer in i bilden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi måste väl för i h-e ha en ryggrad av rutin att luta oss emot. Det är där Hedström och Prestberg kommer in i bilden.