Bragd-Birger: ALLA spelare jar har föreslagit har fördömts i detta forumet. Fast jag är inte längre förvånad. I de allra flestas ögon är jag bara en färgglad PAJAS utan någon som helst verklighetsförankring och en världsfrånvänd syn som inte vet vad jag talar om för någonting. Det vore sannerligen kul om man någon gång blev tagen på allvar också. Men vad fan det är i Timrå vi befinner oss så det kan jag ju fortsätta drömma om.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer