+ 2
Inlägg: 1365211
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon:
Jonte har ju "misslyckats" i tre olika ligor och i fyra olika lag de senaste tre säsongerna(undantaget Asplöven).
Jag tror inte att han är aktuell för något Elitserielag. Men jag förstår hur du tänker.
Jonte har ju "misslyckats" i tre olika ligor och i fyra olika lag de senaste tre säsongerna(undantaget Asplöven).
Jag tror inte att han är aktuell för något Elitserielag. Men jag förstår hur du tänker.
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: Du vet att vi har fel? Jamen så bra då, vilken härlig inställning. Och du tycker vi andra är dryga idioter som tycker tvärtemot dig bara därföratt...
+ 1
Det är bara när man gör något till gagn för andra som man är bra. I annat fall kan man kastas i en container och brinna upp.
Jag tillför inget på detta forum längre. Svartfoten Sjöstedt har fått nog. Jag orkar inte bli ifrågasatt mer.
Det räcker nu.