Uno Gordon: Jonte har ju "misslyckats" i tre olika ligor och i fyra olika lag de senaste tre säsongerna(undantaget Asplöven). Jag tror inte att han är aktuell för något Elitserielag. Men jag förstår hur du tänker.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jonte har ju "misslyckats" i tre olika ligor och i fyra olika lag de senaste tre säsongerna(undantaget Asplöven).
Jag tror inte att han är aktuell för något Elitserielag. Men jag förstår hur du tänker.
Redigerad kommentar