Inlägg: 1365235
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: Sundh är bara värderad efter sin skridskoåkning ingenting annat. Samma sak med Björn Svensson. Överskattade hockeyspelare. Men älska med Falk, Sundh & Svensson ni så älskar jag med Jonte. Jag skiter snart i Timrå IK-familjen. För mina synpunkter väger luft.
Redigerad kommentar
+ 2
"Jag har inga relationer till dessa spelare och i mina ögon är de döda individer." /Uno 2min sedan ang Sundh och Falk, Sundh är en gamal timrå spelare.
Snacka om att säga emot sig själv!