1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1365232

Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Ok. Jag håller inte med. Jag har inga relationer till dessa spelare och i mina ögon är de döda individer.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Uno Gordon: heh okej, jag är inte den som vill värva dem. Jag påpekade något jag trodde var rätt självklart bara. Du låter dina känslor springa iväg med dig själv, det går inte att värva en spelare på sentimentala grunder.


Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: "Skulle inte stå ut med att jobba en dag innan jag lämnade in min avskedsansökan. Finns ingenting som är positivt. Det är bara fel på allting och gamla spelare är inget värt." /Uno 27Min sedan

"Jag har inga relationer till dessa spelare och i mina ögon är de döda individer." /Uno 2min sedan ang Sundh och Falk, Sundh är en gamal timrå spelare.


Snacka om att säga emot sig själv!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.