dr-nix: Kommer Sundh & Falk till Timrå igen så kliver jag av tåget. Den resan vill jag överhuvudtaget inte medverka på. Då kan ni sk juniorexperter ställa er på läktarna och sjunga "We shall overcome" utan min närvaro.
Inlägg: 1365236
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Uno Gordon: Kommer Hedström till Timrå igen så kliver jag av tåget. Den resan vill jag överhuvudtaget inte medverka på.
Tänk så olika man kan se på saker och ting... ;-)
Tänk så olika man kan se på saker och ting... ;-)
+ 2