Uno Gordon: Läs mitt inlägg igen, jag skrev "till att börja med". Det betyder att det finns fler anledningar till att finna Falk och Sundh mer intressanta men att jag inte valt att dra upp dem.
Inlägg: 1365231
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Kommer Sundh & Falk till Timrå igen så kliver jag av tåget. Den resan vill jag överhuvudtaget inte medverka på. Då kan ni sk juniorexperter ställa er på läktarna och sjunga "We shall overcome" utan min närvaro.
Sv: Silly Season 11/12
dr-nix: Ok. Jag håller inte med. Jag har inga relationer till dessa spelare och i mina ögon är de döda individer.
+ 1