Uno Gordon: Osanningar, kan du snälla specificera vad jag har skrivit för osanningar till dig?
Inlägg: 1365667
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Hm, okej nu är du faktiskt bara dryg, du klagar på att vi disskuterar Jonte, Sedan kommer du in ett dygn efter stormen och drar upp den igen och ska nu spela någon slags egen martyr emot Uno. Bra jobbat du lyckades verkligen släcka denna disskution!
På något sätt känns detta medJonte mer levande än dina EP länkar iaf,.
På något sätt känns detta medJonte mer levande än dina EP länkar iaf,.
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Du påstår ju att jag är den enda i världen som vill ha tillbaks Jonte till Timrå. Kamma dig!
+ 2