Inlägg: 1365671
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ett dygn efter stormen? Snälla det har ju diskuterats för fullt idag också? Eller läste du bara ner till mitt inlägg?
Det var liksom därför jag på något jävla sätt ville få slut på disskusionen? Det känns onödigt att alla måste kunna konstatera efter en stunds bråk att "Ja en tryout" kan vi ta in honom på.
Det var liksom därför jag på något jävla sätt ville få slut på disskusionen? Det känns onödigt att alla måste kunna konstatera efter en stunds bråk att "Ja en tryout" kan vi ta in honom på.
+ 1
På något sätt känns detta medJonte mer levande än dina EP länkar iaf,.