1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1365696

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ett dygn efter stormen? Snälla det har ju diskuterats för fullt idag också? Eller läste du bara ner till mitt inlägg?

Det var liksom därför jag på något jävla sätt ville få slut på disskusionen? Det känns onödigt att alla måste kunna konstatera efter en stunds bråk att "Ja en tryout" kan vi ta in honom på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Han skall inte hit ens på ett try out kontrakt. Skulle detta ske kommer hela hockeysverige att skratta åt oss, ja utom Uno då. han skulle dansa.

Sv: Apropå nånting...
Mackelito: 12 st har röstat nu 50% (6st) "ja till rätt pris" Så ditt resonemang att folk höll med Uno för att han skulle bli lugn gick åt helvete, vad tjänar dom på att rösta "ja till rätt pris" när röstningen är anonym.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.